denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle şahıslardan alisveris yapmam daha. Daha önce bi kaç kere alisveris yaptım bi daha asla. Böyle çocukça konu açan esnaf olmaz. Kendi bilir.
Bu yorum ne alaka hocam
Ticaret farklıdır kendi düşüncem konularım farklıdır. Benim görüşüme yazdıklarıma saygı duymayan sizsiniz.
Esnaf olan adam dümdüz kurumsal mı takılır?
Bu kafa yapısından çıkın?