Herhalde kardeş, rüyalarında bile Fenerbahceyi görürler. Anadolu maçları Avrupa her maçtan sonra bak hep Fenerbahce yorumları. Adamlar her maç Fenerbahceyi hatırlıyor. Unutamazlar büyük takımı akillarina kazınmış çünkü 😅
Bazı vuruşlar vardır, her vuruşta onu hatırlarsın, öyle vurmuşuz işte.
Sportmen, futbol sever gs li arkadasları tenzih ediyorum elbette; ancak bjk gibi büyük derbide bile fenerbahceyi anmak, muhattap görmek, dikkatini çekmeye çalışmak vs. en çok galatasaraya hakarettir. Yahu gs derbisinden sonra kazanıp da alakasızca fenere laf sokan bi bjkli görebilir misiniz? Veya tam tersini. Böyle tipler ne kadar ezik göründüğünün ve sözde sevdikleri kulübü nasıl aşağıya cektiklerinin farkında bile degiller..
Fenerliler mi? Şahsen onlar gerçek kocalarını bildikleri için mutluyuz
Ancak bu safsatalardan bağımsız olarak keyifli bir derbi izledim, Beşiktaş büyük fırsatı tepti, Galatasaray'ı tebrik ederim 1 puan büyük başarı 10 kişi ile