• 04-10-2025, 21:56:59
    #1
    Kurumsal PLUS
    Az kalsın 11 kişiyle 10 kişi kalan Türkiye'nin en büyük takımını yeniyordunuz. 🌚
  • 04-10-2025, 21:57:48
    #2
    Kurumsal PLUS
    Neyse yorumu düzenliyorum fenerliler durduk yere sinirlendiler yine
  • 04-10-2025, 21:57:51
    #3
    Hocam hakemi neden tebrik etmiyorsunuz 😡
  • 04-10-2025, 21:59:03
    #4
    Galatasaray Beşiktaş maçı bitti. Beşiktaş şansı kaybetti... 1 puan aldılar.
  • 04-10-2025, 21:59:13
    #5
    Futbol tarihinde ilk defa akan oyunda değişiklik yapıldığını gordum
    Barış alperi 85 e kadar oyunda tutan okan buruga selam olsun
  • 04-10-2025, 21:59:51
    #6
    backlinkmatik.com
    Rakipsiztrol, bjk derbisinde bile fener koymuş, acı çekiyor şaka gibi
  • 04-10-2025, 21:59:54
    #7
    Beşiktaş bence bitmiş hatta ölmüş gömmeyi unutmuşlar. Ruh gibiydiler 2. Yarı zaten yoktular. Ayrıca derbi mi izledik tff1 lig maçı mi belli değil. Ben zerre tat almadım
  • 04-10-2025, 22:01:11
    #8
    Zaten sürekli yeniyoruz. 100 yıldan fazladır. Yakın zamanda finalde 5-0 yenerek kupa da aldık. Siz de bazen bizden puan alabiliyorsunuz, tebrikler. Çok sıkıntı yapmayın hayat devam ediyor.
  • 04-10-2025, 22:01:57
    #9
    Gerçekten tebrikler güzel oynadı beşiktaş, gs oyuncuları faul durumlarında en ufak bir şeyde neden hepsi yuvarlanıyor yada uçuyor hepsi başka fark eden oldu mu bilmiyorum hiç hoş bir oyuncuya yakışır bir durum değil.