Beşiktaş bence bitmiş hatta ölmüş gömmeyi unutmuşlar. Ruh gibiydiler 2. Yarı zaten yoktular. Ayrıca derbi mi izledik tff1 lig maçı mi belli değil. Ben zerre tat almadım