• 17-09-2025, 22:01:04
    #10
    İlk yarıyı izledim. Alanya iyi gibiydi. 2.yarıyı izlemedim de sadece penaltı pozisyonunu gördüm şaka gibiydi.
  • 17-09-2025, 22:01:05
    #11
    geçmiş olsun
  • 17-09-2025, 22:02:28
    #12
    Mourinho nün çöplüğü Ali babanın çiftliği
  • 17-09-2025, 22:12:36
    #13
    Geçmiş olsun