Konu
Fb 2 - alanya 2
17-09-2025, 22:01:04
#10
amrdvn
İlk yarıyı izledim. Alanya iyi gibiydi. 2.yarıyı izlemedim de sadece penaltı pozisyonunu gördüm şaka gibiydi.