• 16-08-2025, 11:16:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bu akşam Göztepe – Fenerbahçe karşılaşmasında fenerin ilk lig maçı. Galatasaraylılar sosyal medyada Göztepe’ye destek veriyor, göztepelilerden çok paylaşım yapıyorlar 🙂 Hepsine inat ben Fenerbahçe’den 3-1 ya da 4-1 gibi net bir galibiyet bekliyorum. Sizlerin skor tahminleri nedir?
  • 16-08-2025, 11:18:24
    #2
    ben şayet gollü maç bekliyorum güzel maç olabilir seyir zevki açısından
  • 16-08-2025, 11:18:32
    #3
    Gol var oynanır 100k bas 144k al
  • 16-08-2025, 11:18:54
    #4
    Geçen sene de Fenerbahçe ilk maçını Göztepe ile oynamış ve 2-2 beraber kalmıştı, hatırlatayım dedim
  • 16-08-2025, 11:20:26
    #5
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene de Fenerbahçe ilk maçını Göztepe ile oynamış ve 2-2 beraber kalmıştı, hatırlatayım dedim
    geçen seneki kadroyla bu seneki kadro ve form inanç istek çok farklı geldi bana bu sene çok farklı bir Fenerbahçe izleyeceğiz, hakem kumpaslarına rağmen 😂
  • 16-08-2025, 11:22:24
    #6
    Lumra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen seneki kadroyla bu seneki kadro ve form inanç istek çok farklı geldi bana bu sene çok farklı bir Fenerbahçe izleyeceğiz, hakem kumpaslarına rağmen 😂

    https://youtu.be/OpeV9uFQcGg
  • 16-08-2025, 11:27:15
    #7
    Göztepeli olarak maçta olacağım bugün. Başarılar her iki takıma da yeter ki ortalığı gereksiz yere geren BOŞ kişiler olmasın.
  • 16-08-2025, 11:28:59
    #8
    Lumra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen seneki kadroyla bu seneki kadro ve form inanç istek çok farklı geldi bana bu sene çok farklı bir Fenerbahçe izleyeceğiz, hakem kumpaslarına rağmen 😂
    Hocam gülümseme sebep olduğunuz için teşekkür ederim, anlık da olsa modum yükseldi
  • 16-08-2025, 11:29:55
    #9
    chobanibahçe