Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen sene de Fenerbahçe ilk maçını Göztepe ile oynamış ve 2-2 beraber kalmıştı, hatırlatayım dedim
geçen seneki kadroyla bu seneki kadro ve form inanç istek çok farklı geldi bana bu sene çok farklı bir Fenerbahçe izleyeceğiz, hakem kumpaslarına rağmen 😂