
Bank Asya 1. Lig'de 3. haftanın kapanış maçı nefesleri kesti! Adanaspor'un cezası nedeniyle Gaziantep'te oynanan karşılaşmada 3 kez geriye düşen Çaykur Rizespor, 4-3'lük sonuçla galibiyete uzandı..
Arkadaşlar Son yıllarda izlediğim en inanılmaz ve en çekişmeli maçlardan bir tanesi idi.. 2 haftadır rizespor'u takip ediyorum 2 haftadır inanılmaz zevk alıyorum futboldan bugun ki maç'da öyle oldu. 3 kez geriye düştü rizespor ancak en sonunda 4 dk içinde 2 gol attı 1 de penaltı kaçırdı.
Tebrikler ÇayrukRizeSpor'um Tebrikler herkeze Bu arada şiddetle Bankasya maçlarını izmenizi tavsiye ediyorum TSL'den çok daha zevkli geçtiği kesin..