• 07-09-2009, 22:39:07
    #1




    Bank Asya 1. Lig'de 3. haftanın kapanış maçı nefesleri kesti! Adanaspor'un cezası nedeniyle Gaziantep'te oynanan karşılaşmada 3 kez geriye düşen Çaykur Rizespor, 4-3'lük sonuçla galibiyete uzandı..

    Arkadaşlar Son yıllarda izlediğim en inanılmaz ve en çekişmeli maçlardan bir tanesi idi.. 2 haftadır rizespor'u takip ediyorum 2 haftadır inanılmaz zevk alıyorum futboldan bugun ki maç'da öyle oldu. 3 kez geriye düştü rizespor ancak en sonunda 4 dk içinde 2 gol attı 1 de penaltı kaçırdı.

    Tebrikler ÇayrukRizeSpor'um Tebrikler herkeze Bu arada şiddetle Bankasya maçlarını izmenizi tavsiye ediyorum TSL'den çok daha zevkli geçtiği kesin..
  • 08-09-2009, 00:11:28
    #2
    1. lig çok zevkli ya. Çanakkale Dardanel maçı vardı bi' de o da çok güzeldi. Goller falan Süper Lig'i aratmıyor.
  • 08-09-2009, 21:10:11
    #3
    Allah'ın izniyle bu sene süper lig'deyiz.
  • 10-09-2009, 00:58:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İnşallah Rize bu yıl Süper Lig'e çıkacak. Tebrikler.