Konu
Müthiş maç Rize'nin: 3-4
08-09-2009, 00:11:28
#2
Fhenix
1. lig çok zevkli ya. Çanakkale Dardanel maçı vardı bi' de o da çok güzeldi. Goller falan Süper Lig'i aratmıyor.