• 31-07-2025, 21:44:32
    #1


    Selamlar Osimhen 2029 yıllına kadar bizde...
    Parayı değil sevgiyi seçti 💯🇹🇷
  • 31-07-2025, 21:46:18
    #2
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    21 m euro maaş alacak

    Sevgi derken?
  • 31-07-2025, 21:46:22
    #3
    Hayırlı uğurlu olsun hocam güle güle kullanın
  • 31-07-2025, 21:47:01
    #4
    tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 m euro maaş alacak

    Sevgi derken?
    Arabistan daha fazla ücret teklif etmisti
  • 31-07-2025, 21:47:52
    #5
    tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 m euro maaş alacak

    Sevgi derken?
    50 milyona gitmekte vardı Arabistan’a

    aman hocam boşverin siz kendi takımlarınızla ilgilenin
  • 31-07-2025, 21:49:43
    #6
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabistan daha fazla ücret teklif etmisti
    AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 milyona gitmekte vardı Arabistan’a

    aman hocam boşverin siz kendi takımlarınızla ilgilenin
    Adam arabistana gitmek istemiyor. Zaten arabistana gitmedi diye kadro dışı kaldı adamların hep ilgisi + cash para teklifi vardı zaten.

    Sanki barcelona 50m euro maaş verdi yine de gsyi seçti gibi takılmayın ortamlarda arabistandan sonra en yüksek teklifi gs verdi adama 21m euro üzeri veren tek yer arabistan
  • 31-07-2025, 21:50:04
    #7
    Ne bekliyorsunuz ? Beşiktaş'a aşığım diyen ama eski kulübünden aldığı maaşın 2 katını Alan Orkun gibi 5 milyon almasını mı? Dünya'nın şuan aktif olarak en iyi 3 futbolcusundan birini alıyorsun. Barcelona, Juventus,Chelsea, Liverpool,Arap kulüpleri ( 4 katı fazla ücret ), Arsenal gibi takımlar aynı rakamları önermiş adam ülkene gelmiş .

    tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 m euro maaş alacak

    Sevgi derken?
    • bilalinall
    • obisa
    bilalinall ve obisa bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 31-07-2025, 21:51:17
    #8
    tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam arabistana gitmek istemiyor. Zaten arabistana gitmedi diye kadro dışı kaldı adamların hep ilgisi + cash para teklifi vardı zaten.

    Sanki barcelona 50m euro maaş verdi yine de gsyi seçti gibi takılmayın ortamlarda arabistandan sonra en yüksek teklifi gs verdi adama 21m euro üzeri veren tek yer arabistan
    Haklısınız hocam. Tuttuğujuz takımla sizlere sabırlar dilerim
  • 31-07-2025, 21:53:40
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne bekliyorsunuz ? Beşiktaş'a aşığım diyen ama eski kulübünden aldığı maaşın 2 katını Alan Orkun gibi 5 milyon almasını mı? Dünya'nın şuan aktif olarak en iyi 3 futbolcusundan birini alıyorsun. Barcelona, Juventus,Chelsea, Liverpool,Arap kulüpleri ( 4 katı fazla ücret ), Arsenal gibi takımlar aynı rakamları önermiş adam ülkene gelmiş .
    Boşverin tartişmaya yer arıyor yazmaya değmez bırak eğlensin