Adam arabistana gitmek istemiyor. Zaten arabistana gitmedi diye kadro dışı kaldı adamların hep ilgisi + cash para teklifi vardı zaten.
Sanki barcelona 50m euro maaş verdi yine de gsyi seçti gibi takılmayın ortamlarda

arabistandan sonra en yüksek teklifi gs verdi adama

21m euro üzeri veren tek yer arabistan
Haklısınız hocam. Tuttuğujuz takımla sizlere sabırlar dilerim