Kupa Barcelona'nın - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kupa Barcelona'nın
11
●
671
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Kupa Barcelona'nın
1
2
29-08-2009, 00:20:26
#1
kadir007
Üyeliği durduruldu
35'nci süper kupa, Barcelona'nın oldu! Normal süresi 0-0 biten karşılaşmada 115'nci dakika da Pedro'nun golü ile barcelona kupayı tarihinde 3. kez müzesine götürdü.
29-08-2009, 00:43:03
#2
demreli
Üyeliği durduruldu
messi.
29-08-2009, 01:27:02
#3
GoogleFan
Kaleci Vs Barcelona.
29-08-2009, 01:29:27
#4
GoKKusaGi
Üyeliği durduruldu
messi mükemmelti bu akşam yine 5 kişiyi ipe dizdi
29-08-2009, 01:42:53
#5
bilgiliweb
Üyeliği durduruldu
messi süper bir yetenek
29-08-2009, 01:53:23
#6
MeSsO_
Kalmadı heralde başka dimi
29-08-2009, 02:09:31
#7
FloRida
MeSsO_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kalmadı heralde başka dimi
Biz variz. Seneye de bizle oynayacaklar Super Cup'ta
29-08-2009, 07:48:28
#8
Friqx
Messi varsa orda bir durmak lazım.
29-08-2009, 07:50:52
#9
Tias
Bu kupayı görenler parmak kaldırsın.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler