• 29-08-2009, 00:20:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    35'nci süper kupa, Barcelona'nın oldu! Normal süresi 0-0 biten karşılaşmada 115'nci dakika da Pedro'nun golü ile barcelona kupayı tarihinde 3. kez müzesine götürdü.
  • 29-08-2009, 00:43:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    messi.
  • 29-08-2009, 01:27:02
    #3
    Kaleci Vs Barcelona.
  • 29-08-2009, 01:29:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    messi mükemmelti bu akşam yine 5 kişiyi ipe dizdi
  • 29-08-2009, 01:42:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    messi süper bir yetenek
  • 29-08-2009, 01:53:23
    #6
    Kalmadı heralde başka dimi
  • 29-08-2009, 02:09:31
    #7
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalmadı heralde başka dimi
    Biz variz. Seneye de bizle oynayacaklar Super Cup'ta
  • 29-08-2009, 07:48:28
    #8
    Messi varsa orda bir durmak lazım.
  • 29-08-2009, 07:50:52
    #9
    Bu kupayı görenler parmak kaldırsın.