Konu
Kupa Barcelona'nın
29-08-2009, 02:09:31
#7
FloRida
MeSsO_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kalmadı heralde başka dimi
Biz variz. Seneye de bizle oynayacaklar Super Cup'ta