• 02-02-2025, 21:16:06
    #1
    Kurumsal PLUS
    Fenerbahçe 3
    Çaykur Rizespor 2

    Çaykur Rizespor maçı 9 kişi tamamladı.
    Maç hakkındaki yorumunuz nedir ?

    Yorumum ;
    Türk hakemlerden hiçbir şey olmaz.
    Takım tutmuyorum lakin 2-0 geriye düşünce kırmızı kart geleceğinden emindim.
  • 02-02-2025, 21:17:26
    #2
    Gs lobisi derken fb lobisi de oluÅŸtu
  • 02-02-2025, 21:18:09
    #3
    Yalı değil yapı.
  • 02-02-2025, 21:18:34
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Takım tutmuyorum ama, taraflı değilim ama, eski bir Fenerli olarak ama ama ama böyle diye diye insanların gözünü boyayarak taraflı yorumlar yapmak çok kolay güzel ve keyifli bir maç. Hata yok ancak olsa bile herkesin maçında oluyor bu oyunun içinde. Bir sonrakine dürüst ve mert bir şekilde yorumunuzu yaparken tarafınızı söylemeniz daha iyi olur. Taraflı olmayan birisi neden bu maçı izlesin :x
  • 02-02-2025, 21:19:42
    #5
    Kurumsal PLUS
    ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takım tutmuyorum ama, taraflı değilim ama, eski bir Fenerli olarak ama ama ama böyle diye diye insanların gözünü boyayarak taraflı yorumlar yapmak çok kolay güzel ve keyifli bir maç. Hata yok ancak olsa bile herkesin maçında oluyor bu oyunun içinde. Bir sonrakine dürüst ve mert bir şekilde yorumunuzu yaparken tarafınızı söylemeniz daha iyi olur. Taraflı olmayan birisi neden bu maçı izlesin :x
    Galatasaray
    Fenerbahçe
    BeÅŸiktaÅŸ
    3 büyüklerin tüm maçlarını izliyorum kimseyi tutmuyorum
  • 02-02-2025, 21:19:53
    #6
    Anca 9 kiÅŸi yenersiniz
  • 02-02-2025, 21:20:47
    #7
    ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takım tutmuyorum ama, taraflı değilim ama, eski bir Fenerli olarak ama ama ama böyle diye diye insanların gözünü boyayarak taraflı yorumlar yapmak çok kolay güzel ve keyifli bir maç. Hata yok ancak olsa bile herkesin maçında oluyor bu oyunun içinde. Bir sonrakine dürüst ve mert bir şekilde yorumunuzu yaparken tarafınızı söylemeniz daha iyi olur. Taraflı olmayan birisi neden bu maçı izlesin :x
    Takım tutmadan maç izlemek kadar keyifli bir olayı umarım hayatınızın bir döneminde yaşarsınız. Arkadaş gibi tarafsızım bu yıl tüm takımların ayrı ayrı dramasından bıktım.
  • 02-02-2025, 21:21:30
    #8
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Fenerbahçe çok iyi oynadı ve kazandı
  • 02-02-2025, 21:23:18
    #9
    Kurumsal PLUS
    furukderki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takım tutmadan maç izlemek kadar keyifli bir olayı umarım hayatınızın bir döneminde yaşarsınız. Arkadaş gibi tarafsızım bu yıl tüm takımların ayrı ayrı dramasından bıktım.
    Kesinlikle her maçı objektif bir şekilde izliyorum çok keyifli