Fenerbahçe 3
Çaykur Rizespor 2
Çaykur Rizespor maçı 9 kişi tamamladı.
Maç hakkındaki yorumunuz nedir ?
Yorumum ;
Türk hakemlerden hiçbir şey olmaz.
Takım tutmuyorum lakin 2-0 geriye düşünce kırmızı kart geleceğinden emindim.
FB 3 ÇRS 2 | MAÇ sonucu ✅
40
●1.986
- 02-02-2025, 21:18:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Takım tutmuyorum ama, taraflı değilim ama, eski bir Fenerli olarak ama ama ama böyle diye diye insanların gözünü boyayarak taraflı yorumlar yapmak çok kolay
güzel ve keyifli bir maç. Hata yok ancak olsa bile herkesin maçında oluyor bu oyunun içinde. Bir sonrakine dürüst ve mert bir şekilde yorumunuzu yaparken tarafınızı söylemeniz daha iyi olur. Taraflı olmayan birisi neden bu maçı izlesin :x
- 02-02-2025, 21:19:42Galatasarayygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe
BeÅŸiktaÅŸ
3 büyüklerin tüm maçlarını izliyorum kimseyi tutmuyorum
- 02-02-2025, 21:20:47Takım tutmadan maç izlemek kadar keyifli bir olayı umarım hayatınızın bir döneminde yaşarsınız. Arkadaş gibi tarafsızım bu yıl tüm takımların ayrı ayrı dramasından bıktım.ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2025, 21:23:18Kesinlikle her maçı objektif bir şekilde izliyorum çok keyiflifurukderki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel ve keyifli bir maç. Hata yok ancak olsa bile herkesin maçında oluyor bu oyunun içinde. Bir sonrakine dürüst ve mert bir şekilde yorumunuzu yaparken tarafınızı söylemeniz daha iyi olur. Taraflı olmayan birisi neden bu maçı izlesin :x