Takım tutmuyorum ama, taraflı değilim ama, eski bir Fenerli olarak ama ama ama böyle diye diye insanların gözünü boyayarak taraflı yorumlar yapmak çok kolay

güzel ve keyifli bir maç. Hata yok ancak olsa bile herkesin maçında oluyor bu oyunun içinde. Bir sonrakine dürüst ve mert bir şekilde yorumunuzu yaparken tarafınızı söylemeniz daha iyi olur. Taraflı olmayan birisi neden bu maçı izlesin :x
Galatasaray
Fenerbahçe
Beşiktaş
3 büyüklerin tüm maçlarını izliyorum kimseyi tutmuyorum