furukderki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takım tutmadan maç izlemek kadar keyifli bir olayı umarım hayatınızın bir döneminde yaşarsınız. Arkadaş gibi tarafsızım bu yıl tüm takımların ayrı ayrı dramasından bıktım.
Kesinlikle her maçı objektif bir şekilde izliyorum çok keyifli