ygkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takım tutmuyorum ama, taraflı değilim ama, eski bir Fenerli olarak ama ama ama böyle diye diye insanların gözünü boyayarak taraflı yorumlar yapmak çok kolay güzel ve keyifli bir maç. Hata yok ancak olsa bile herkesin maçında oluyor bu oyunun içinde. Bir sonrakine dürüst ve mert bir şekilde yorumunuzu yaparken tarafınızı söylemeniz daha iyi olur. Taraflı olmayan birisi neden bu maçı izlesin :x
Takım tutmadan maç izlemek kadar keyifli bir olayı umarım hayatınızın bir döneminde yaşarsınız. Arkadaş gibi tarafsızım bu yıl tüm takımların ayrı ayrı dramasından bıktım.