• 10-08-2009, 20:46:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Tuncay Şanlı'nın kulubü Middlesborough Aston Villa ile 7 milyon Sterlin'e anlaştı.
    Daily Mail gazetesinin verdiği habere göre transeferi bir türlü gerçekleşmeyen Tuncay için Tottenham kulubünün devreye girmesinden sonra Aston Villa'nın işlemlerini hızlandırdığı ve kulüple anlaştığı açıklandı.
    Middlesborough Teknik Direktörü Gareth Southwark da geçtiğimiz günlerde Tuncay için, "Tuncay'ın hala Middlesborough'da olmasına şaşırıyorum." diyerek yıldız oyuncunun transferi için kuluplerin yavaş hareket etmesine anlam veremediğini açıklamıştı.
    Haberde ayrıca Tuncay için Aston Villa'nın Middlesborough kulubüne ilk etapta 5 milyon Sterlin peşin, kalan 2 milyon Sterlin'i ise taksit şeklide ödeyeceği ifade edildi.
    Tuncay Şanlı'nın ise Türkiye'de olduğu belirtilen haberde, genç oyuncunun 12 Ağustos'ta Kiev'de oynanacak olan Ukrayna - Türkiye özel milli maçın ardından İngiltere'ye geleceği ve yeni takımı Aston Villa ile sözleşme imzalayacağı yeraldı.


    İnternethaber
  • 10-08-2009, 20:47:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Daha bugun yuvaya dönüyor diye başlık açılmıştı , garip...
  • 10-08-2009, 21:07:05
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Premier Ligi bırakıp fener'e dönerse zaten aklına şaşarım.iyi yapmış.villa da güzel takım.7 milyon da fena değil hani
  • 11-08-2009, 19:19:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tuncay Şanlı için iyi olmuş bakalım aston villa takımında nasıl bir form sergileyecek
    fener alırdı diye tahmin ediyordum geçen ki konuyu görünce
  • 12-08-2009, 00:47:00
    #5
    Villa'da Forvet bollugu var kim formdaysa formayi o kapar. Bu sene bolca yedek bile oturabiliri Tuncay.
  • 12-08-2009, 11:23:03
    #6
    Daha kesin değil Aston Villa menaceri kesinlikle ilgilenmediklerini açıkladı tuncayla yani heran fenerbahcede olabilir tuncay bekleyelim görelim.
  • 12-08-2009, 11:26:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    chealsea 8m € vermemişmiydi
  • 12-08-2009, 13:00:53
    #8
    Yanlış yaptı avrupaya gitmekle .
  • 12-08-2009, 13:20:25
    #9
    Nihat Özdemir Tuncay hakkında biz bonservis bedeli almadan gitti bedava gelirse alırız bonservis ödemeyiz diye bir açıklama yapmıştı. Fenerbahçe'ye geleceğini zannetmiyorum tutturmul bir avrupa ingiltere diye.