Nihat Özdemir Tuncay hakkında biz bonservis bedeli almadan gitti bedava gelirse alırız bonservis ödemeyiz diye bir açıklama yapmıştı. Fenerbahçe'ye geleceğini zannetmiyorum tutturmul bir avrupa ingiltere diye.