• 02-09-2024, 20:37:48
    #10
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kiralamaya yıllık 10m euro üzeri veriyorlarsa yazık
    Gs sorunu forvet hattaı değil defans ve orta saha
    As forvet yani icardi 1 ay yok ve önümüzde büyük bir derbi var.
    Bats 90dk oynayabilen bir oyuncu değil.
    Bu yüzden forvet şarttı.
    redheads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesin olan birkaç şey var.

    1- osimhen'e 1 sezon için en az net 10m euro maaş ödenecek.
    2- sözleşmeli oyuncular icardi ve bats daha az süre olacak, piyasaları düşecek.
    3- osimhen sezon sonunda galatasaray oyuncusu olmayacak.

    kesin olmayan kazanımlar:
    1- osimhen'in forvet dışındaki mevkileri sıkıntılı olan bu kadroda olağanüstü performans göstermesi ve lig şampiyonluğuyla gelecek şampiyonlar ligi geliri.

    iyi transfer mi kötü transfer mi siz karar verin.
    Hocam sen o kadar yanlış düşünüyorsun ki.
    İcardi zaten en kötü 1 ay yok.
    Bats yedek bir forvet.
    Az süre almaları piyasasının düşeceğini göstermez ki gidip transfermarttan falan fiyatlarına bakıyorsan çok yanlış yoldasın.
    1 sezon için dünyanın en iyi forvetlerden birine 10m ödenmesi normaldir ki zaten satılacak oyunculardan bu para karşılanıyor örneğin Kerem aktürkoğlu gibi.

    Osimhen hem ihtiyaç hem de imaj transferidir. Bu oyuncu sayesinde forma satışları artacak imaj için kazanılan fiyatlar yükselecek.
  • 02-09-2024, 21:46:23
    #11
    zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    As forvet yani icardi 1 ay yok ve önümüzde büyük bir derbi var.
    Bats 90dk oynayabilen bir oyuncu değil.
    Bu yüzden forvet şarttı.

    Hocam sen o kadar yanlış düşünüyorsun ki.
    İcardi zaten en kötü 1 ay yok.
    Bats yedek bir forvet.
    Az süre almaları piyasasının düşeceğini göstermez ki gidip transfermarttan falan fiyatlarına bakıyorsan çok yanlış yoldasın.
    1 sezon için dünyanın en iyi forvetlerden birine 10m ödenmesi normaldir ki zaten satılacak oyunculardan bu para karşılanıyor örneğin Kerem aktürkoğlu gibi.

    Osimhen hem ihtiyaç hem de imaj transferidir. Bu oyuncu sayesinde forma satışları artacak imaj için kazanılan fiyatlar yükselecek.
    ben transfermarkt değerleri hakkında tek bir yorum dahi yapmadım. ama bana bu sebeple "yanlış yoldasın" diyen birisi olarak, osimhen'in dünyanın en iyi forvetlerin biri olduğunu karar verdiğin yer sanırım transfermarkttaki piyasi değeri veya fifa'daki overallı az süre alması nasıl piyasasının düşeceğini göstermez onu merak ediyorum. bir oyuncu gelişim çağında değilse ve eskisine göre daha az süre alıyor, gol katkısı, skor katkısı azalıyorsa tabiki piyasası düşer. bunda neden zıtlaştığımızı anlamadım.

    Osimhen'in "en iyi top5 forvet" olması konusuna gelirsek; araplar 5m euro fazla vermek isteseydi oyuncu şu an arabistan liginin oyuncusuydu. Yine dünyanın en iyi forveti için chelsea'nin teklif ettiği yıllık maaş 5m euro.

    Osimhen ile aynı yaştaki kolu muani'ye 95m euro verdi mesela PSG. Bayern Munih 31 yaşındaki harry kane 100m ödedi.
    Bu sezon julian alvarez'e 75m ödendi, gonçala ramosa 65m, dominic solanke'ye 65m ödendi. Saydığım futbolculardan harry kane hariç hiçbirini osimhen ile kıyaslamazsın bile muhtemelen sana sorsak Daha mbappeler haalandlara gelmedik bile tabi.

    Keremin satışı osimhenin maaşını karşılıyor diye osimhen almak nasıl bir mantık yürütme sistemi merak ediyorum. Yanlış bir transferin ücretini rotasyonun olmayan kanat bölgendeki en değerli oyuncularından biriyle ödemişsin sen bunu marifet gibi anlattın. ilginç

    edit: icardi 3-4 maç kaçırcak diye, alternatif bir isme seneliği 11m euro kiralama ücreti vermeyi psg bile gülünç bulacaktır. hem taraftardaki, hem yöneticilerdeki bu kafayla türk takımları borç içinde yüzmeye devam edecek.
  • 02-09-2024, 21:52:30
    #12
    10 milyon az değil onun yerine daha iyi trannfer yapılabilirdi. Kiralılk yerine . Ve sözleşmesinde 2 yarı fesshetme madeesi var oyuncunun
  • 02-09-2024, 21:54:15
    #13
    Yönetim kendi paçasını kurtarmak için kulübü ateşe atıyor resmen
  • 02-09-2024, 22:46:43
    #14
    elfiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka gibi..
    Köhn'ün 1 milyonunu ödemekten aciz kulüp "Kiralık" forvete 10 milyon Euro verebiliyor(!)
    Hoş; Galatasaray'da paranın nerden geldiği belli değil. Kara borsa biletler, yaz okulu gezmeleri gibi kendi yöneticilerinin bile itiraf ettiği bir sürü illegal kazançlar söz konusu. Seneye Mbappe'yi kiralarsa bunlar ona da şaşırmam. Ne de olsa bu paraların nerden geldiğini sorgulayan bir mekanizma yok..
    Düşünmediğiniz bir kaç nokta var; Galatasaray’ın Puma ile yaptığı sözleşmede 1 milyon forma satışına 40m€ civarı bir bonus söz konusu. Buraya Osimhenin açık bir şekilde etkisi olacak bu kuşkusuz. Ayrıca Dünya üzerinde marka değerinizi arttıracak bedava fiyatına istemiyeceğiniz reklamları alacaksınız.
  • 02-09-2024, 23:24:46
    #15
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Fenerliyim ama büyük transfer, ocakta çıkış maddesi koydurmak istiyormuş öyle birşey olursa transfer e gölge düşer gsye faydadan çok zararı olur.
  • 03-09-2024, 01:01:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Daha iyi transfer yapılabilirdi diyenler neyin kafasını yaşıyor daha iyisi mbappe haaland...
  • 03-09-2024, 01:02:40
    #17
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha iyi transfer yapılabilirdi diyenler neyin kafasını yaşıyor daha iyisi mbappe haaland...
    Derin GS iş başında hocam mbappe çekilse şaşırmam vallahi
  • 03-09-2024, 01:14:04
    #18
    mervoni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünmediğiniz bir kaç nokta var; Galatasaray’ın Puma ile yaptığı sözleşmede 1 milyon forma satışına 40m€ civarı bir bonus söz konusu. Buraya Osimhenin açık bir şekilde etkisi olacak bu kuşkusuz. Ayrıca Dünya üzerinde marka değerinizi arttıracak bedava fiyatına istemiyeceğiniz reklamları alacaksınız.
    Etkisi olsun hocam..
    Yine fark etmez..
    Ülkenin ekonomik durumu ile forma fiyatları doğru orantıda değil..
    Osimhen'in gelişiyle belirli bir kesime taş çatlasın 500k forma satarsın. Geri kalan 500k için Mbappe'yi mi getirecekler?