OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kiralamaya yıllık 10m euro üzeri veriyorlarsa yazık
Gs sorunu forvet hattaı değil defans ve orta saha
As forvet yani icardi 1 ay yok ve önümüzde büyük bir derbi var.
Bats 90dk oynayabilen bir oyuncu değil.
Bu yüzden forvet şarttı.
redheads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesin olan birkaç şey var.

1- osimhen'e 1 sezon için en az net 10m euro maaş ödenecek.
2- sözleşmeli oyuncular icardi ve bats daha az süre olacak, piyasaları düşecek.
3- osimhen sezon sonunda galatasaray oyuncusu olmayacak.

kesin olmayan kazanımlar:
1- osimhen'in forvet dışındaki mevkileri sıkıntılı olan bu kadroda olağanüstü performans göstermesi ve lig şampiyonluğuyla gelecek şampiyonlar ligi geliri.

iyi transfer mi kötü transfer mi siz karar verin.
Hocam sen o kadar yanlış düşünüyorsun ki.
İcardi zaten en kötü 1 ay yok.
Bats yedek bir forvet.
Az süre almaları piyasasının düşeceğini göstermez ki gidip transfermarttan falan fiyatlarına bakıyorsan çok yanlış yoldasın.
1 sezon için dünyanın en iyi forvetlerden birine 10m ödenmesi normaldir ki zaten satılacak oyunculardan bu para karşılanıyor örneğin Kerem aktürkoğlu gibi.

Osimhen hem ihtiyaç hem de imaj transferidir. Bu oyuncu sayesinde forma satışları artacak imaj için kazanılan fiyatlar yükselecek.