• 28-08-2024, 18:23:51
    #1
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Trendyol Süper Lig ekibi Galatasaray'da yönetim saat 18.00'de olağanüstü toplanacak.

    Young Boys'a yenildikten sonra Şampiyonlar Ligi'nden elenerek yoluna UEFA Avrupa Ligi'nde devam edecek olan sarı kırmızılılarda yönetim olağanüstü toplantı kararı aldı.

    Yapılacak olan toplantı daha önceden planlanan ve takvimde olan bir toplantı idi. Ancak dün yaşanan mağlubiyetten sonra Galatasaray yönetiminin olağanüstü toplantı karar aldığı öğrenildi.

    Yöneticilerden Ali Yüce istifasını divan kuruluna sunduğu, ancak vazgeçmesi için bir görüşme yapılacağı öğrenildi.
  • 28-08-2024, 18:25:11
    #2
    Şok falan degil yonetici yani istifa etse nilur etmese nolur.muhim bisey degil
  • 28-08-2024, 18:26:12
    #3
    Acayip küfür edesin var , Akşamdan beri dişlerimi sıkmaktan bir hal oldum.
  • 28-08-2024, 18:26:18
    #4
    mason olan başkan vardı bi tane o mu istifa etmiş
  • 28-08-2024, 18:26:19
    #5
    Bu galatasaray olaylarından dolayı galiba istifa edecek geçen Fatih Altaylı söylemişti bu ismin baş harflerini demek ki doğruluk payı varmış.
  • 28-08-2024, 18:30:01
    #6
    Gene tekrardan gordukki turkiye futbolda uganda ve tanzayayla ayni seviyede.hatta ben bir sure tanzanyada yasadim inan ordaki futbol burdakinden daha iyi diyebilirim adamlarin sanssizligi afrikada olmalari.
  • 28-08-2024, 18:30:16
    #7
    Revizyon şart. Galatasaray büyük bir kulüp ve tarihinde bu tarz hatalara hiçbir zaman göz yummamış bir kulüp. Bakalim süreç bize ne gösterecek.
  • 28-08-2024, 18:30:36
    #8
    Liyakatsiz yönetimle yola çıkarsan böyle olur. Adeta ülkenin her kurumuna virüs gibi yayılmış bu durumun çözülmesi lazım.
    Ülkede nerede başarı varda sporda olacakmış, dünyaya her alanda rezil olmaya devam. Bu dursun özbekte kara borsaya milyonlarca dolarlık bilet satan e.y ve sahte fatura kesen avaneleri de toplasın pılını pırtını defolsun gitsin.
  • 28-08-2024, 18:33:30
    #9
    kvp
    helpful
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acayip küfür edesin var , Akşamdan beri dişlerimi sıkmaktan bir hal oldum.
    Sen mi ben mi abi, yönetim berbat...