Liyakatsiz yönetimle yola çıkarsan böyle olur. Adeta ülkenin her kurumuna virüs gibi yayılmış bu durumun çözülmesi lazım.
Ülkede nerede başarı varda sporda olacakmış, dünyaya her alanda rezil olmaya devam. Bu dursun özbekte kara borsaya milyonlarca dolarlık bilet satan e.y ve sahte fatura kesen avaneleri de toplasın pılını pırtını defolsun gitsin.