Gene tekrardan gordukki turkiye futbolda uganda ve tanzayayla ayni seviyede.hatta ben bir sure tanzanyada yasadim inan ordaki futbol burdakinden daha iyi diyebilirim adamlarin sanssizligi afrikada olmalari.