• 22-06-2024, 19:39:14
    #19
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yav hocam ne defans yapması allah aşkına al kadroyu bozdu kalecisine kadar değiştirdi gördük 2 golü yedik hemen kadro gürcistan maçı gibi kalsaydı keşke valla yazık oldu
    Yav asıl siz çok uçuyorsunuz senin topçuların avrupada ve trde ne seviyede oynuyorda bu adamlarla baş edecek, ahmet mehmet ne farkeder ? Adamları görmüyor musunuz siz ? Milli duygu diye gaza geliyorsunuz ama senin topçuların vasatın altında seviyede. Gerçi ülkede doğru ne var ki futbolda başarı bekliyoruz.
  • 22-06-2024, 19:46:59
    #20
    hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yav asıl siz çok uçuyorsunuz senin topçuların avrupada ve trde ne seviyede oynuyorda bu adamlarla baş edecek, ahmet mehmet ne farkeder ? Adamları görmüyor musunuz siz ? Milli duygu diye gaza geliyorsunuz ama senin topçuların vasatın altında seviyede. Gerçi ülkede doğru ne var ki futbolda başarı bekliyoruz.
    anladım dostum fark etmez diyorsan öyledir ne diyim
  • 22-06-2024, 19:49:41
    #21
    5 sarı kart çıkar demiştim çıktı
    3 te ikinci yarı çıkar
  • 22-06-2024, 19:58:16
    #22
    Growth Manager
    demeyin öyle barış alper dururken kenan yıldız oynamaz santrforda, yunus reis varken arda gülerin ne haddine falan
  • 22-06-2024, 20:15:51
    #23
    Havamiz kıçımıza kaçtı..,..
  • 22-06-2024, 20:38:31
    #24
    Elinde 2 seçenek olsa hangisini seçerdin.
    İyi kadro ile yenilmek veya kötü kadro ile yenilmek

    Bende olsam kötü olanı seçerdim.

    Bu sayede önü açık futbolcuların kariyerini kötü etkilemez.
    Aynı zamanda kötü ile bile bu kadarını yaptık diyebilirsin.
    İyi kadro ile hiç bir bahanen kalmıyor
  • 22-06-2024, 20:41:14
    #25
    Rezillik
  • 23-06-2024, 05:39:26
    #26
    İsmail Kartal sendromu bu. Kritik maçta kritik oyuncuları sakladı çeri çöpü attı sahaya sıvadı gitti.
  • 23-06-2024, 11:18:48
    #27
    Kadroyu fetô mü kurdu jsiwnsjisiw