PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yav hocam ne defans yapması allah aşkına al kadroyu bozdu kalecisine kadar değiştirdi gördük 2 golü yedik hemen kadro gürcistan maçı gibi kalsaydı keşke valla yazık oldu
Yav asıl siz çok uçuyorsunuz senin topçuların avrupada ve trde ne seviyede oynuyorda bu adamlarla baş edecek, ahmet mehmet ne farkeder ? Adamları görmüyor musunuz siz ? Milli duygu diye gaza geliyorsunuz ama senin topçuların vasatın altında seviyede. Gerçi ülkede doğru ne var ki futbolda başarı bekliyoruz.