Elinde 2 seçenek olsa hangisini seçerdin.
İyi kadro ile yenilmek veya kötü kadro ile yenilmek

Bende olsam kötü olanı seçerdim.

Bu sayede önü açık futbolcuların kariyerini kötü etkilemez.
Aynı zamanda kötü ile bile bu kadarını yaptık diyebilirsin.
İyi kadro ile hiç bir bahanen kalmıyor