• 22-06-2024, 18:18:49
    #1
    Allah ın belası hoca Barış alperi yine ileri koymuş
    keremi oynatıyor bide
    futbol bilgisi 0 inşallah kovulursun
    neymiş arda yorgunmuş … 19 yasında cocuk hergün 90 dakıka oynar
  • 22-06-2024, 18:20:53
    #2
    Hoca kaybetmek için elinden geleni yapmış.
  • 22-06-2024, 18:22:23
    #3
    Seni Euro 2024’e getiren Uğurcan yok. Milli maç bu milli maç.

    şu Barış Alper’i forvet oynatmak nasıl bir kafadır, çok merak ettim.
    Arkadaş, Trabzonspor ‘lu Enis var, Semih var. Oynatmasan bile forvet için hamlen var diyebilirsin. Ama bu durumda o da yok
  • 22-06-2024, 18:23:14
    #4
    Kaleci Mert sakat olmasa aslında iyi olurdu. Benim tercihim aşağıda

    Uğurcan
    Mert Müldür - Ahmetcan - Abdulkerim - Ferdi
    Ismail - Hakan
    Kerem - Arda - Barış
    Semih
  • 22-06-2024, 18:26:01
    #5
    akşam alay konusu oluyoruz ben 2 hafta sosyal medya platformlarını kapatıyorum
  • 22-06-2024, 18:26:58
    #6
    BilgMuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fenerli kudurma
    galatasarlıyım keremden nefret ediyorum , barıs alperinde yeri orası değil
    futbol cahili sus
  • 22-06-2024, 18:28:01
    #7
    Uğurcan'ın kolları yok, hala uğurcan isteyen var.
    • DemirX
    DemirX bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-06-2024, 18:30:02
    #8
    İlk maçta gördük orta saha zayıf kaçıyor İsmail yüksek, okay gibi 6 numara olmayınca orta sahamız kolayca geçiliyor. Böyle bir orta saha ile çıkıyorsan kanatlarından yardım beklersin ancak ne Kerem ne de Yunus defansa dönecek özelliklerde futbolcular değil. Defans yapmak yerine topun kontrolünü biz alalım desek bu kanatlarla topu döndüremezsiniz. Enteresan
  • 22-06-2024, 18:34:04
    #9
    Sarı kart 5 tane rahat çıkar bu ilk 11le
    Ön alan baskısı yapmayi hedefliyor gibi montella.