İlk maçta gördük orta saha zayıf kaçıyor İsmail yüksek, okay gibi 6 numara olmayınca orta sahamız kolayca geçiliyor. Böyle bir orta saha ile çıkıyorsan kanatlarından yardım beklersin ancak ne Kerem ne de Yunus defansa dönecek özelliklerde futbolcular değil. Defans yapmak yerine topun kontrolünü biz alalım desek bu kanatlarla topu döndüremezsiniz. Enteresan