Hersey son hafta belli olacak bakalım.
Galatasaray'lı olarak Fenerbahçe'yi tebrik ederim.
Şuan sadece hüzün var 😢
Maç bitti FB : 1 GS : 0
16
●666
- 19-05-2024, 21:11:58şampiyon olursak sana çöp şiş sözüm olsun. öyle kıyma mıymış değil löp löp etZienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2024, 21:12:51🤣🤣 Baştacısınız hocam gelin Adana'da ben size ısmarlayayım boşverin maçıSEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2024, 21:13:27gs %90 şampiyon zaten hocam.ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fakat bugün bu sonuç bizim için kayda değer bir sevinç kaynağı.
herseyin ötesinde, ezeli derbide, deplasmanda 10 kişiyle galibiyet kolay değil