ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hersey son hafta belli olacak bakalım.
Galatasaray'lı olarak Fenerbahçe'yi tebrik ederim.
Şuan sadece hüzün var 😢
gs %90 şampiyon zaten hocam.

fakat bugün bu sonuç bizim için kayda değer bir sevinç kaynağı.

herseyin ötesinde, ezeli derbide, deplasmanda 10 kişiyle galibiyet kolay değil