Hersey son hafta belli olacak bakalım.
Galatasaray'lı olarak Fenerbahçe'yi tebrik ederim.
Şuan sadece hüzün var 😢
gs %90 şampiyon zaten hocam.
fakat bugün bu sonuç bizim için kayda değer bir sevinç kaynağı.
herseyin ötesinde, ezeli derbide, deplasmanda 10 kişiyle galibiyet kolay değil