• 19-05-2024, 19:20:40
    #1
    ilk 15. dakika sarı kartlar havada uçuşuyo futbolcular birbirini ittiriyor derbi sonu umarım bir şey olmaz
  • 19-05-2024, 19:22:53
    #2
    kart oynayanlar köşeyi dönecek gibi
  • 19-05-2024, 19:24:29
    #3
    20. dakika gene sarı kart
  • 19-05-2024, 19:25:10
    #4
    Kırmızı kart çıktı.
    Umarım düzgün bir şekilde maç biter.
  • 19-05-2024, 19:26:41
    #5
    Şu kırmızı kart gs nin nasıl şampiyon olduğunun özetidir
  • 19-05-2024, 19:27:53
    #6
    Yumruk atınca kırmızıyı yemesi lazımdı

    Geç bile yedi kırmızıyı
  • 19-05-2024, 19:28:09
    #7
    türkiye de güzel bir derbi her zaman zor taraftarlarıın çoğu kafası güzel ve nedense şiddet tek çözümleriymiş gibi davranan tipler insanı maç keyfinden soğuturlar.
  • 19-05-2024, 19:30:27
    #8
    Torreira yine yerlerde adam geçen maçtan beri yerde sezon boyunca yerlerde ve halen bunu hakemler yiyor.
  • 19-05-2024, 19:33:16
    #9
    Adama dalacaklarına futbol oynasınlar var diye bişi var hemde istediğiniz yabancı hakemli bu sistem geldi geleli penaltı alamıyorsunuz farkındasındır umarım?
    Teksen_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Torreira yine yerlerde adam geçen maçtan beri yerde sezon boyunca yerlerde ve halen bunu hakemler yiyor.