Adama dalacaklarına futbol oynasınlar var diye bişi var hemde istediğiniz yabancı hakemli bu sistem geldi geleli penaltı alamıyorsunuz farkındasındır umarım?
Torreira yine yerlerde adam geçen maçtan beri yerde sezon boyunca yerlerde ve halen bunu hakemler yiyor.