Adama dalacaklarına futbol oynasınlar var diye bişi var hemde istediğiniz yabancı hakemli bu sistem geldi geleli penaltı alamıyorsunuz farkındasındır umarım?
Teksen_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Torreira yine yerlerde adam geçen maçtan beri yerde sezon boyunca yerlerde ve halen bunu hakemler yiyor.