• 13-12-2023, 01:04:58
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaha yetenekli şanssız , Kerem yeteneksiz şanslı hepsi bu , şamp. liginde bulduğunu atamazsan adamlar 10 kişi kaleye girer seni bir alt lige postalar , bir Galatasaray'lı olarak keremin paf takımda oynaması gerektiğini düşünüyorum , halı saha topçusunu nerelere çıkardık , bin tane kaçırıyorsa bir tane atıyor neye yaradı ki .
    Zaten kerem o kaçırdıklarını atsa Galatasaray'dan almışlardı onu. Çok koşuyor, çok hırslı ama yetenek yok. Siz yetenek demişsiniz ama biraz Sabriye benzetiyorum. Ayağında sanki takoz var veletin Ama hiç olmadık yerde de gidip gol atıyor şaşırıyoruz. Burada yapamadı çünkü dediğiniz gibi burası şampiyanlar ligi. Elumuze verdiler
  • 13-12-2023, 01:34:05
    #20
    Kerem hakikaten abartılıyor. İyi niyetli falan ama sadece o kadar yani. O kadar pozisyona girip birkaç tanesini atıyor ve bir anda wow diyoruz. Avrupa'ya falan transfer yaparsa Cenk Tosun misali döne dolaşa geri gelir.
  • 13-12-2023, 02:53:59
    #21
    13-19 milyon euro daha kazanacaktı bu gruptan çıksa gs.20 küsür zaten kazanmıştı. 2 yıldız futbolcu bonservisi demekti bu gruptan çıkmak
  • 13-12-2023, 10:50:59
    #22
    Avrupa Ligi takımlarına bakarsanız eğer Şampiyonlar Ligi takımlarından daha zor olduğunu görebilirsiniz. CL'de büyük takımlar gelmediği sürece çeyrek belki yarı finali görebilirdi bu takım. Ama avrupa ligi için soru işaretleri