Kerem hakikaten abartılıyor. İyi niyetli falan ama sadece o kadar yani. O kadar pozisyona girip birkaç tanesini atıyor ve bir anda wow diyoruz. Avrupa'ya falan transfer yaparsa Cenk Tosun misali döne dolaşa geri gelir.