Konu
Yazık oldu gerçekten
13-12-2023, 01:34:05
#20
Rimmose_99
Kerem hakikaten abartılıyor. İyi niyetli falan ama sadece o kadar yani. O kadar pozisyona girip birkaç tanesini atıyor ve bir anda wow diyoruz. Avrupa'ya falan transfer yaparsa Cenk Tosun misali döne dolaşa geri gelir.