Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaha yetenekli şanssız , Kerem yeteneksiz şanslı hepsi bu , şamp. liginde bulduğunu atamazsan adamlar 10 kişi kaleye girer seni bir alt lige postalar , bir Galatasaray'lı olarak keremin paf takımda oynaması gerektiğini düşünüyorum , halı saha topçusunu nerelere çıkardık , bin tane kaçırıyorsa bir tane atıyor neye yaradı ki .
Zaten kerem o kaçırdıklarını atsa Galatasaray'dan almışlardı onu. Çok koşuyor, çok hırslı ama yetenek yok. Siz yetenek demişsiniz ama biraz Sabriye benzetiyorum. Ayağında sanki takoz var veletin Ama hiç olmadık yerde de gidip gol atıyor şaşırıyoruz. Burada yapamadı çünkü dediğiniz gibi burası şampiyanlar ligi. Elumuze verdiler