Fener'e imza atıyorum!
31
●1.563
- 10-06-2009, 21:19:42fenerden büyük Allah, sonra Beşiktaş, sonra gs, sonra siirt jetpaspor var

Herkes diyor, geçen sene şunu tutuyordu, diğer sene bunu tutuyordu falan filan. Hani video? kanıt?
Adam formasınıda giydi, kameralarada çıktı Beşiktaş'lıyım dedi. Beşiktaş'lıyım, fenere 50 milyon dolar verseler gitmem diyen adam için ne diye oranı buranı yırtıp almaya çalışırsın.
fenerlilik bumu aziz başkan? senin ben fenerliliğine tüküreyim.
bu gibi fenerlilerde hâla verim alırız derplayofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-06-2009, 22:33:29Ligtv.com.tr - Haber - ?Gökhan Ünal ile ayrılmamalıyız?
Mehmet Topuz'un ilginç seyir defteri! YENİÇAĞ - Haber Güncel haberler Yazarlar Siyaset Sondakika Spor Yeniçağ Yeniçağ Gazetesi Ekonomi Güncel Araştırma Haberalanı Haberleri Gazetesi
YouTube - SABAN GALATASARAY FENERBAHCE GS/FB
http://www.bobiler.org/t/2554.asp
Mehmet Topuz hangi takımı tutuyor
Bahisleri görelim:P

süperrr 