fenerden büyük Allah, sonra Beşiktaş, sonra gs, sonra siirt jetpaspor var

Herkes diyor, geçen sene şunu tutuyordu, diğer sene bunu tutuyordu falan filan. Hani video? kanıt?

Adam formasınıda giydi, kameralarada çıktı Beşiktaş'lıyım dedi. Beşiktaş'lıyım, fenere 50 milyon dolar verseler gitmem diyen adam için ne diye oranı buranı yırtıp almaya çalışırsın.

fenerlilik bumu aziz başkan? senin ben fenerliliğine tüküreyim.


playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her türlü verim alırız bu futbolcudan
bu gibi fenerlilerde hâla verim alırız der