• 02-06-2009, 02:18:10
    #1
    Almanya'da Bundesliga takımlarından 1.FC Köln'ü çalıştıran ünlü teknik direktör Christoph Daum (55) bu görevinden ayrılarak Fenerbahçe ile anlaştı.

    Ülkenin en yüksek tirajlı gazetesi Bild'in haberine göre, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın oğlu Ali Yıldırım, Mallorca'da tatil yapan Daum'u ziyaret etti. 1.FC Köln'de sezon başına 2.4 milyon Euro brüt ücret alan Daum'a sezon başına net 3.5 Euro teklif edildi. Bu cazip teklifi kabul eden Daum, FC Köln'den ayrıldı. 2010 yılına kadar FC Köln ile sözleşmesi bulunan Daum'un kulüpten ayrılma nedeni olarak Köln'de istediği takımı kurma şansı olmaması da gösteriliyor.

    FC Köln'de Daum'un isteği üzerine Almanya'nın en iyi futbolcularından Bayern Münihli Lukas Podolski önümüzdeki sezon için transfer edilmişti. Ancak Daum tek başına Podolski'nin transferinin takımı ileriye götürmek için yeterli olmadığını söylüyordu. Bild Gazetesi, Daum'un ayrılmasının FC Köln'de deprem etkisi yarattığını da iddia etti.

    Türkiye'ye çokta yabancı olmayan Teknik Direktör Christoph Daum, 1994-1996 ile 2001-2002 yılları arasında Beşiktaş'ı, 2003-2006 yılları arasında Fenerbahçe'yi çalıştırdı. Daum, 1995, 2004 ve 2005 yıllarında Türkiye'de şampiyonluk sevincini yaşadı.

    Kaynak : DHA
    dünyadan haberler, canli sonuclar, istatistik : Sporx.com
  • 02-06-2009, 02:20:27
    #2
    sevdiğim bir hoca hayırlısı olsun
  • 02-06-2009, 02:38:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun Fener camiasına..
    Bakalım bizim Trabzon napcak..
  • 02-06-2009, 02:55:14
    #4
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun Fener camiasına..
    Bakalım bizim Trabzon napcak..
    Bi Şenol Güneç lafı dolanıyor Trabzon için ama bakalım kim gelcek
  • 02-06-2009, 02:57:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tombraider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi Şenol Güneç lafı dolanıyor Trabzon için ama bakalım kim gelcek
    Şenol Güneş denilen şahıs Halamın kaynı oluyor fakat gelmesini hiç istemiyorum.

    Gelirse ; hem kendini hem Trabzonspor'u bititirir bence..
  • 02-06-2009, 03:04:44
    #6
    hadi hayırlısı olsun,sevindim şahsen
  • 02-06-2009, 03:05:23
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fenerbahçe tecrübe kazanmaya devam etmez inşallah en son her avrupa maçından sonra öyle diyordu Eski merak neden bilmiyorum amaç Türkiye ligi ise Rıdvan Dilmen'i ikna et Avrupa da bir başarı için hedefi büyük olan hocalar lazım, Daum'un 1996 - 2000 arasında Bayer Leverkusen dışında bir başarısını gören oldumu?
  • 02-06-2009, 03:13:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hadi hayırlısı sevindim şimdi bu habere aragonesden iyidir yaşlı moruktan bu sene bitirdi bizi zaten Ama Zicoyu göndermeyeceklerdi Zico gerçektende iyi bir teknik hocaydı.
  • 02-06-2009, 03:19:48
    #9
    daha iyisi olabilirdi avrupada gene yerimizde saycaz ama genede severim daumu