Konu
Daum F.Bahçe'de!
02-06-2009, 03:13:30
#8
Fear
Üyeliği durduruldu
Hadi hayırlısı sevindim şimdi bu habere
aragonesden iyidir yaşlı moruktan
bu sene bitirdi bizi zaten
Ama Zicoyu göndermeyeceklerdi Zico gerçektende iyi bir teknik hocaydı.