kötü bir haber...
Daum F.Bahçe'de!
41
●1.616
- 02-06-2009, 09:33:30Fenerbahçe Spor Kulübü Resmi Sitesi / Türkiye'nin En Gelişmiş Spor Kulübü Portalı ve FBTV'de yayınlanmadığı sürece Fenerbahçe ile ilgili haberlere inanmamak lazım
- 02-06-2009, 10:54:27Üyeliği durdurulduDaum fena değil ama Türkiye'nin Bülent Uygun'u gibi düşünün. Yapabilecekleri kısıtlı. Öyle ahım şahım bir hoca değil. Ha, 3 sene üstüste şampiyon yaparmı, yapar. Ama Avrupa'da başarı beklemek zor. Ayrıca Daum, takımın kondüsyonunu sıkı tutan bir hocaydı, bu da her Fenerli'nin istediği bir şey. Ama neden sürekli aynı hocalar geliyor anlamıyorum. Hayırlı olsun bakalım.
- 02-06-2009, 13:48:37Üyeliği durdurulduGorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem bizi hem sizi çalıştırmayacağı ne malum
Sabah Gs Akşam Fb
vee dakika 89. çıkan oyuncu Alex giren oyuncu Josico
90dk oyuncu değişikliği yapacak diye bekleriz artık