• 02-06-2009, 04:47:55
    #10
    daum gelirse, avrupada başarı v.s beklemeleyim arkadaşlar kötü bir haber...
  • 02-06-2009, 09:33:30
    #11
    Fenerbahçe Spor Kulübü Resmi Sitesi / Türkiye'nin En Gelişmiş Spor Kulübü Portalı ve FBTV'de yayınlanmadığı sürece Fenerbahçe ile ilgili haberlere inanmamak lazım
  • 02-06-2009, 10:11:20
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Evet sayın seyirciler dakika 84 Fenerbahçe halen oyuncu değişikliğine gitmedi vee dakika 89. çıkan oyuncu Alex giren oyuncu Josico 90dk oyuncu değişikliği yapacak diye bekleriz artık
  • 02-06-2009, 10:13:01
    #13
    demek aziz sözünü tutacak.3 yıl fenerbahçe şampiyon olur ama avrupa'da kaybolur.Bir gs'li olarak daha dişli bir fb olmasını tercih ederim.
  • 02-06-2009, 10:17:42
    #14
    Daum degilde en iyi hoca zicoydu bence fener icin
  • 02-06-2009, 10:54:27
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Daum fena değil ama Türkiye'nin Bülent Uygun'u gibi düşünün. Yapabilecekleri kısıtlı. Öyle ahım şahım bir hoca değil. Ha, 3 sene üstüste şampiyon yaparmı, yapar. Ama Avrupa'da başarı beklemek zor. Ayrıca Daum, takımın kondüsyonunu sıkı tutan bir hocaydı, bu da her Fenerli'nin istediği bir şey. Ama neden sürekli aynı hocalar geliyor anlamıyorum. Hayırlı olsun bakalım.
  • 02-06-2009, 12:33:03
    #16
    Dün de galatasaray ile anlaşmış diyorlardı
  • 02-06-2009, 13:48:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün de galatasaray ile anlaşmış diyorlardı

    hem bizi hem sizi çalıştırmayacağı ne malum Sabah Gs Akşam Fb
  • 02-06-2009, 13:50:30
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Fenerbahçemize çok hayırlı olacaktır