• 07-08-2023, 22:54:24
    #1
    Adına editler hazırlamışlar, Fenerbahçe Avrupa'ya açılan kapıdır demişler, takımımız için harika olacak demişler, Zaha'dan daha çok heyecanlandırıyor demişler. Yorumları okuyunca nasıl da keyiflendim. (tabii ilgili hesap videonun kapak görselini vs. değiştirmişi)


    https://www.youtube.com/watch?v=nRKu73rE10E


    Transfer çalımı olmadığını iddia edenler olursa sadece bu Youtube hesabındaki yorumlarla bile yetinebilirler.

    2023-2024 liginin şampiyonu şimdiden belli gibi. Bakalım Avrupa sahnesinde nasıl performans göstereceğiz.
  • 07-08-2023, 22:56:06
    #2
    Tete zaha almaya gerek yok hocam, sıradan oyuncularla da gs içerde masa üstünde her zaman şampiyon
  • 07-08-2023, 22:57:28
    #3
    Fenerbahçe açıklama yaptı oyuncu ile anlasmadik iptal oldu diye. Transfer çalımı nedir tekrar öğrenmeniz gerekiyor
  • 07-08-2023, 22:57:39
    #4
    S3m1h adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tete zaha almaya gerek yok hocam, sıradan oyuncularla da gs içerde masa üstünde her zaman şampiyon
    Hocam hadi maçların masada oynandığına inanıyorsunuz, sezonun son maçı oyuncuların kafası güzelken Feneri 3-0 yendiğimiz maç hangi masada oynanmıştı sizce?
  • 07-08-2023, 22:57:39
    #5
    Eğer kap da gelirse çok çok iyi transfer. Genç oyuncu ve satış potansiyeli yüksek.
  • 07-08-2023, 22:58:34
    #6
    Galatasarayın transferleri rakipleri de kıskandırmıyor mu peki
  • 07-08-2023, 22:59:00
    #7
    fanatikte yazan maaş imza parası doğru olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca öncelik rachica olmalı kesinlikle.
    Ondan da önce apo ve nelsonu dan kuvvetli ve uzun sağlam bir stoper şart.

    Masaüstünde şampiyon olmuş olsaydık 2 sezon önce 13. sırada ligi bitirmezdik ve her sene şampiyon olurduk. Fenerli dostlar neye inanmak istiyorsa inanabilirler. Ama komik olmayın yeter.
  • 07-08-2023, 22:59:03
    #8
    ne para harcadı gs bu sene yaa maşallah on numara kadro kurdular ama avrupada ve ligde istedikleri sonuçları alamazlarsa eğer seneye ne olur maddi açıdan onu merak ediyorum gerçi para bitmez onlarda
  • 07-08-2023, 22:59:19
    #9
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hadi maçların masada oynandığına inanıyorsunuz, sezonun son maçı oyuncuların kafası güzelken Feneri 3-0 yendiğimiz maç hangi masada oynanmıştı sizce?
    Sorun yok Ali Koç gidene kadar böyle devam istediğiniz kadar yenin serbest