fanatikte yazan maaş imza parası doğru olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca öncelik rachica olmalı kesinlikle.
Ondan da önce apo ve nelsonu dan kuvvetli ve uzun sağlam bir stoper şart.
Masaüstünde şampiyon olmuş olsaydık 2 sezon önce 13. sırada ligi bitirmezdik ve her sene şampiyon olurduk. Fenerli dostlar neye inanmak istiyorsa inanabilirler. Ama komik olmayın yeter.