Tete zaha almaya gerek yok hocam, sıradan oyuncularla da gs içerde masa üstünde her zaman şampiyon
Hocam hadi maçların masada oynandığına inanıyorsunuz, sezonun son maçı oyuncuların kafası güzelken Feneri 3-0 yendiğimiz maç hangi masada oynanmıştı sizce?