S3m1h adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tete zaha almaya gerek yok hocam, sıradan oyuncularla da gs içerde masa üstünde her zaman şampiyon
Hocam hadi maçların masada oynandığına inanıyorsunuz, sezonun son maçı oyuncuların kafası güzelken Feneri 3-0 yendiğimiz maç hangi masada oynanmıştı sizce?