Real Madrid, Fenerbahçe'den kadrosuna kattığı Arda Güler için önemli bir karara imza atabilir.
Mundo Deportivo'da yer alan habere göre, Arda Güler'in menisküs sakatlığı nedeniyle ameliyatsız tedavisinin yaklaşık 3 ay süreceği belirtildi. Genç oyuncunun, bu tedavinin tercih edilmesi durumunda Kasım ayının başında sahalara geri dönebileceği aktarıldı.
Ancak 18 yaşındaki futbolcunun sakatlığı nedeniyle ameliyat olması durumunda sahalardan uzak kalma süresinin 5 ay olacağı hatırlatıldı.
LİSANSI DONDURULABİLİR
Bu durumun Arda Güler'in ocak ayına kadar oynayamayacağı anlamına geldiği vurgulandı. Real Madrid'in kontenjan için Arda'nın sözleşmesini ocak ayına dondurabileceği öne sürüldü.
Real Madrid'e transfer olmasının ardından sakatlık sorunu yaşayan 18 yaşındaki futbolcu, İspanyol devinde hazırlık maçlarında da süre alamamıştı.
Arda Güler'in lisansı dondurulabilir
9
●780
- 30-07-2023, 23:01:43sozlesme durdurmak yanlis bi tabir degil mi, hangi haber sitesinin yazisi bu

ben mi yanlis biliyorum, boyle durumlarda oyuncunun kaydini yapmiyorlar. lig oncesi kadro bildirmeden bahsediyorum.
ama sozlesme durdurmak, dondurmak yanlis bi tabir degil mi, konunun sozlesme ile alakasi yok ki. kaldi ki hic bi klubun boyle bi hakkida yok? - 30-07-2023, 23:03:34Belki farklı dallar ve farklı ruhlar ama eskiden Naim Süleymanoğlu heyecanlandırırdı bizi. Arda da genç ve sevilen bir sporcu. Futbolu seven bizler için böyle biri hasretti bizim için. Şu an bu sakatlığa üzülmüyor değilim... Babam bile benzer heyecanla aksamları eve gelip Arda'nın videolarını izlerdi en başta...
- 31-07-2023, 01:02:32Gerçekten ben anlamıyorum bu türkleri. Bir kesim kendi tuttuğu takımdan çıkmadı diye adamı yermeye çalışıyor, bir kesim de tuttuğu takımda kalmadı diye. Avrupada adamı yere göğe sığdıramıyorlar. Elin cahilleri gelmiş adamı yetersiz buluyor. Bu konu altına da yorum yapmışlar. Neden insanlarda bu kadar çekememezlik var anlamıyorum.
Sakatlık yaşadığı pozisyonu izlemeden "fiziksel olarak yeterli değil de o yüzden sakatlandı, önceden de bu tür sakatlıklar yaşıyordu" diye biri yorum yapmış. Koskoca Real Madrid bunu bilmiyor ve yetersiz oyuncu alıyor. Yersen.
Artık gerçekten insanlardan tiksinmeye başladım.

geçmiş olsun ne diyeyim umarım biran önce toparlar ve kaldığı yerden devam edebilir.