Arda'nın fiziki olarak yetersiz olduğunu hepimiz zaten biliyorduk. Oradaki yorucu ve fiziksel kondisyon gerektiren antrenmanlar maalesef sakatlık getirdi. Çok geçmiş olsun diyelim. İnşAllah en kısa sürede toparlar.