Gerçekten ben anlamıyorum bu türkleri. Bir kesim kendi tuttuğu takımdan çıkmadı diye adamı yermeye çalışıyor, bir kesim de tuttuğu takımda kalmadı diye. Avrupada adamı yere göğe sığdıramıyorlar. Elin cahilleri gelmiş adamı yetersiz buluyor. Bu konu altına da yorum yapmışlar. Neden insanlarda bu kadar çekememezlik var anlamıyorum.
Sakatlık yaşadığı pozisyonu izlemeden "fiziksel olarak yeterli değil de o yüzden sakatlandı, önceden de bu tür sakatlıklar yaşıyordu" diye biri yorum yapmış. Koskoca Real Madrid bunu bilmiyor ve yetersiz oyuncu alıyor. Yersen.
Artık gerçekten insanlardan tiksinmeye başladım.