• 16-03-2023, 22:51:23
    #1
    Dijital Büyüme Ortağınız
    Fenerbahçe Avrupa Ligi'nden elendi, nasıl bir maç oldu sizce?

    Fenerbahçe neyi yanlış yaptı?
  • 16-03-2023, 22:52:00
    #2
    Yanlış yaptığı bişey yok tertemiz oynandı maç gol bulamadık sadece o kadarda atak vardı canları sağolsun
  • 16-03-2023, 22:52:50
    #3
    Yine JJ ye yazar birincisi ilk mac salak gibi adamları oynatmak 2.macta salak gibi adamlari oyuna sokmak emre mor hariç
    • Cnky
    • batukay
    Cnky ve batukay bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 16-03-2023, 22:53:54
    #4
    Takım baskıyı kurmuşken 2. yarının başlarında sahaya çakmak atıp oyunu soğutan taraftar Sevilla'ya can simidi oldu...
  • 16-03-2023, 22:54:03
    #5
    Dijital Büyüme Ortağınız
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine JJ ye yazar birincisi ilk mac salak gibi adamları oynatmak 2.macta salak gibi adamlari oyuna sokmak emre mor hariç
    Yedeklerde Emre Mor gibi hızlı adam varken 85'e kadar oturtmak akıl almaz bir şey.
  • 16-03-2023, 22:54:08
    #6
    2 maçtada fb çok üstün oynadı ama kazanamadık sağlık olsun demek gelmiyor içimden geçen sene gs bu sene fb belki de tarihin en kötü barça ve sevillasını eleyemedik yazık oldu diğer iki takım zaten ağır yenilgiliyle elendi yine kaybeden türk futbolu oldu
  • 16-03-2023, 22:54:10
    #7
    olmayınca olmuyor.
  • 16-03-2023, 22:55:09
    #8
    Sevilla maçı çok soğuttu, Batshuayi sakatlanmasa gol atardı diye düşünüyorum, Maçkolik yorumlarına bakarsanız bizden olupda sevillanin kazanmasını isteyenlere vardı, ilk önce onları yenmemiz lazim
  • 16-03-2023, 22:55:42
    #9
    Her zaman dedim yine diyorum valenciada dahil ileri hattının hiçbiri Fenerbahçe topçusu değil hep bunu dediğimde ise futbol anlamıyorsun ya da hakaretler vs. Ediliyordu ve tabi ki en önemli faktör Ali Koç