2 maçtada fb çok üstün oynadı ama kazanamadık sağlık olsun demek gelmiyor içimden geçen sene gs bu sene fb belki de tarihin en kötü barça ve sevillasını eleyemedik yazık oldu diğer iki takım zaten ağır yenilgiliyle elendi yine kaybeden türk futbolu oldu